Skrudinimas oru | Kepimas | Jogurtas | Džiovinti vaisiai | Atšildymas | Fermentacija
Atnaujintas apvalus oro kanalas pagerina oro cirkuliaciją ir oro srauto pasiskirstymą, karštą orą siunčia tiesiai į kepimo indą, todėl oras įkaista tolygiai ir maisto nereikia apversti.
Riebalų ir aliejaus perteklių galima efektyviai filtruoti naudojant nuriebalinimo funkciją, nuriebalinimo efektyvumas siekia iki 196 %* Net ir naudojant traškaus grilio režimą riebalų ir aliejaus kiekį galima sumažinti iki 88,3 %*.
Po maisto gaminimo aparatas automatiškai įjungia 30 minučių šildymo režimą, kad krepšelyje esantis maistas išliktų traškus ir minkštas, tarsi būtų ką tik pagamintas.
Įmontuota išmanioji NTC temperatūros kontrolės technologija tiksliai kontroliuoja temperatūrą kepimo metu, kad būtų išvengta sudegimo ir nepakankamo iškepimo. Esant mažiausiai 40 °C temperatūrai, galima palaikyti pastovią temperatūrą atšildant, rauginant ir džiovinant vaisius. Didžiausia temperatūra 220 °C, todėl galima kepti, gruzdinti ir troškinti.
(40-80°C)
Jogurtas: 40 °C 8 val.
Džiovinti vaisiai: 40 °C 5 val.
Atšildymas: 40°C 20 min.
(80-180°C)
Kreminiai pyragėliai: 150 °C, 20 min.
Šparaginės vištienos suktinukai: 170°C, 12 min.
Sausainiai: 160 °C 15 min.
(180-220°C)
Traškios bulvių skiltelės: 180 °C, 20 min.
Rūkyta lašiša: 190°C, 10 min.
Ėrienos kotletai: 220 °C 15 min.
Naudodami maksimalią 220 °C temperatūrą, galite išlaikyti kepamo patiekalo sultis ir užtikrinti traškų išorinį sluoksnį, o kepimo laiką sutrumpinti 33 %, palyginti su 180 °C temperatūra, taip padidindami efektyvumą, greitį ir skonį.
Prieiga prie programėlės Mi Home / Xiaomi Home supaprastina valdymą išmaniuoju telefonu. Išmanusis planavimas iki 24 valandų į priekį, 100 vienu prisilietimu pasiekiamų debesijos receptų ir dar daugiau.
Techniniai duomenys
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje
Apie gamintoją
Xiaomi Inc. – trečias pagal dydį mobiliųjų telefonų ir išmaniųjų įrenginių gamintojas pasaulyje ir didžiausias mobiliųjų telefonų gamintojas Kinijoje. Mobilieji telefonai yra pagrindinė kompanijos veiklos sritis, nors kompanija taip pat gamina televizorius, kompiuterius, išmaniąsias apyrankes, dronus, elektrinius paspirtukus, riedžius, robotinius siurblius ir t.t. Xiaomi verslo modelis paremtas žemomis maržomis. Kompanija stengiasi turėti mažas atsargas, stipriai riboja rinkodaros išlaidas ir savo telefonų modelius įprastai pardavinėja apie 18 mėnesių, kad galėtų pasipelnyti iš krentančių komponentų kainų. Pasak kompanijos įkūrėjo, Kinijoje Xiaomi stengiasi savo produktų kainas laikyti artimas produkto komponentų kainai.