Prekių grąžinimas ir garantija

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

  1. Lietuvos Respublikos teisės aktai nustato pirkėjo teisę atsisakyti ryšio priemonėmis, tame tarpe ir internetu, sudarytos pirkimo – pardavimo arba prekių teikimo sutarties, nenurodant jokios priežasties.
  2. Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties per 14 dienų nuo tos dienos kai jis ar jo prekių užsakyme nurodytas asmuo gauna užsakytą prekę. Pirkėjas nedelsdamas ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo pranešimo apie sutarties atsisakymą pateikimo Pardavėjui dienos, privalo išsiųsti prekes Pardavėjui arba kitam jo įgaliotam asmeniui. Terminas nepažeistas, jeigu Pirkėjas prekes išsiuntė prieš pasibaigiant 14 dienų terminui.
  3. Pirkėjas norėdamas pasinaudoti teise atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, turi Pardavėjui – UAB „VITAFA“, juridinio asmens kodas 134498911, buveinės adresas: Centrinė g. 12A, Ramučių k., LT-54464 Kauno r., tel. +370-611-11185, pranešti apie savo sprendimą atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties, pateikdamas nedviprasmišką pareiškimą elektroniniu laišku adresu info@perku24.lt Pirkėjas gali pasinaudoti pavyzdine sutarties atsisakymo forma, kuri yra patvirtinta Lietuvos Respublikos teisingumo ministro 2014 m. balandžio 30 d. įsakymu Nr. 1R-154 „Dėl pavyzdinės informacijos apie nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymą formos ir pavyzdinės nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties atsisakymo formos patvirtinimo“ (formą galima rasti: https://www.e-tar.lt/portal/lt/legalAct/dad7f330d05511e3a8ded1a0f5aff0a9 ).
  4. Prekes Pirkėjas privalo grąžinti originalioje ir nepažeistoje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei buvo pateikta kartu su preke). Už daikto sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu daiktas nėra tinkamai sukomplektuotas ir supakuotas, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamo daikto. Jei prekė yra kokybiška arba Pirkėjas atsisako prekę priimti iš kurjerio, už jos grąžinimą sumoka Pirkėjas. 
  5. Prekės negali būti grąžinamos jeigu jos buvo naudojamos ir/arba buvo sugadintos ir/arba prarado prekinę išvaizdą (prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais).
  6. Pirkėjas neturi teisės atsisakyti pirkimo – pardavimo sutarties šiais atvejais: jeigu pirkimo – pardavimo sutartis buvo sudaryta dėl supakuotų prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo, ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ar higienos priežasčių;
  7. Pardavėjas sumokėtas sumas už grąžintas prekes Klientui grąžina ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių grąžinimo Pardavėjui dienos arba nuo Kliento įrodymo pateikimo Pardavėjui, kad prekė yra išsiųsta, atsižvelgiant į tai, kas įvyksta pirmiau.
  8. Pardavėjas pinigus grąžina naudodamas tokį patį mokėjimo būdą, kokį Pirkėjas naudojo atlikdamas pradinę mokėjimo operaciją, nebent Pirkėjas aiškiai sutinka su kitu būdu. Bet kuriuo atveju Pirkėjas neturi mokėti jokių su tokiu grąžinimu susijusių mokesčių.
  9. Jeigu įsigyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, Pirkėjui suteikiama galimybė per 24 mėnesius nuo prekių pristatymo datos prekes remontuoti, pakeisti prekes kitomis analogiškomis prekėmis arba jas grąžinti.
  10. Prekių grąžinimui, kai jos neatitinka kokybės reikalavimų, taip pat taikomos šių Taisyklių 4-5 punktai.

 

GARANTIJA

  • Perku24.lt parduodamoms visoms prekėms yra suteikiama gamintojo garantija, kurios terminai ir sąlygos yra nurodomi tų prekių aprašymuose arba kaip numato Europos Sąjungos teisės aktai.
  • Perku24.lt įsigytoms prekėms taikoma 24 mėn. teisinės kokybės garantija. Gamintojas gali nustatyti ilgesnius garantinius terminus, tokiais atvejais taikomas gamintojo nustatytas garantinis laikotarpis. 

Prekes, sveriančias iki 10kg, remontui reikia pristatyti į autorizuotus servizo centrus Pirkėjo sąskaita. Prekės, kurios sveria daugiau kaip 10kg ar yra įmontuotos, į nurodytą vietą atvyksta gamintojo įgaliotas serviso meistras. Serviso adresai nurodyti žemiau pagal prekės pobūdį ir gamintoją.

Garantinis aptarnavimas atliekamas įgaliotam serviso centrui pateikiant pirkimo dokumentą (sąskaitą faktūrą), šis dokumentas kartu yra ir garantinis talonas. Nemokamas garantinis aptarnavimas galioja tik tiems elektros prietaisams, kurie eksploatuojami vartotojo namų ūkyje, tenkinant vartotojo ir jo šeimos narių poreikius ir laikantis naudojimo instrukcijos nurodymų. Nemokamas garantinis aptarnavimas negalioja, jei buitinis elektros prietaisas buvo naudojamas profesionaliais tikslais - pvz. kavinėse, maitinimo įstaigose, skalbyklose ir t.t.

Garantinį aptarnavimą, kilusį dėl gamintojo kaltės, siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką, tačiau tai netrunka ilgiau nei:
- 14-21 dieną nuo prekės perdavimo į garantinį servisą;
- 45 dienas, jei garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio.

Prekė garantiniam aptarnavimui turi būti pristatyta originalioje pakuotėje ir pilnos komplektacijos, t.y. kad būtų galima įjungti.

Gedimo ar kokybės nustatymo atveju kreipkitės šiais adresais:

SERVISAS

ĮRENGINIAI, KURIUOS REMONTUOJA

KONTAKTAI

MIESTAI, KURIUOSE ATLIEKA PRIĖMIMĄ IR REMONTĄ IŠ KLIENTŲ

    Buitinė technika (garantijos terminas 24 mėn.)

SERVICEPLUS 

Guzzanti, Aresa, Polaris, Navin, Saturn, Laretti, Freggia, G21

8 614 66644   

info@serviceplus.lt

https://www.serviceplus.lt/ 
  

Savanorių g. 159, Vilnius
   

SERVICEPLUS  

Candy, Hoover, Haier 

8 614 66644

info@serviceplus.lt

https://www.serviceplus.lt/
       

Savanorių g. 159, Vilnius
 

SERVICEPLUS   

MPM

MIROSLAVAS SAVICKAS
Servisas plius, UAB

Tel. nr.: +370 671 44 297
El. p.: miroslavas@serviceplus.lt
www.serviceplus.lt 

Savanorių g. 159, Vilnius
 

SERVICEPLUS    

Elit

https://www.serviceplus.lt/ 

 

    UAB „AG Service“

   Beko, Blomberg (24mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Bomann,, Clatronic, Daewoo, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Sharp, Stollar (36mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Tefal, Thomson, Vido, Weismann

GORENJE aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju registruoti telefonu 8700556655, http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx 

SAGE aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 36 mėn.

 arna http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx 

STOLLAR aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 36 mėn.

arba http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx 

BOSCH aptarnauja UAB "AG service", gedimo atveju kreiptis telefonu 8700556655, garantija 24 mėn.

arba http://www.agservice.lt/Pages/default.aspx  

 

    8 700 55655

www.agservice.lt

    Vilnius, Taikos g. 259

Kaunas, R.Kalantos g. 32

Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu

    UAB „Baltic Continent“

  Beko, Blomberg (24mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms),  BEURER, Bomann, Clatronic, Daewoo, Hotpoint-Ariston, Indesit, Jetair, KARCHER, Kenwood, Krups, LG, Miele, Moulinex, Nikon, Rowenta, Samsung, Sharp, STEAMONE, Stollar (36mėn. – privatiems, 0mėn. - įmonėms), Tefal, Thomson, Vido, Weismann, Whirlpool, Grizzly, Standart

KitchenAid (garantija 24 mėn, išskyrus virtuvinius plaktuvus, jiems garantija taikoma 5 metai), Bissel, Smeg -  Įmontuojama ir stambi buitinė technika ( dėl smulkios buitinės technikos kreiptis į pardavėją, siunčiame SMEG atstovams patikrinimui ir jeigu pasitvirtina, keitimas arba pinigų grąžinimas.)

ELICA garantijos terminas 24 mėn. Gedimo atveju kreiptis UAB "Baltic Continent"
Su pirkimo dokumentu 24 mėnesiai. Geriausiai ir greičiausiai registruoti gedimą per www.help.lt

Candy aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

Hoover aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

Liebherr aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

SIEMENS aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

NEFF aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

AEG aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

ZANUSSI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

ELECTROLUX aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

XIAOMI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

GORENJE aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595

Hansa aptarnauja UAB "Baltic continent", http://www.bcsc.lt/ 

BERK garantijos terminas 24 mėn. Gedimo atveju kreiptis UAB "Baltic Continent"
Su pirkimo dokumentu 24 mėnesiai. Geriausiai ir greičiausiai registruoti gedimą per www.help.lt 

Delonghi aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

 

Hansa aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt

Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595 

 

Proficook aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Meistras atrvyksta į namus. Telefonas pasiteiravimui 870055595  

 

    www.help.lt 

    Gabijos g. 38, Vilnius. 

Klaipėda, Dubysos g. 58-12.

Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu

    UAB “Servisa ICT”

    Acme

Caso (Juridiniams asmenims suteikiama 1 metų garantija) aptarnauja UAB “Servisa ICT”.  Gedimo atveju registruotis http://www.servisaict.lt/lt-lt/services 

Cata aptarnauja UAB “Servisa ICT”. Gedimo atveju registruotis http://www.servisaict.lt/lt-lt/services 

    +370 37 329000 

+370 37 329000 

http://www.servisaict.lt

    Kaunas: Savanorių pr. 192 (Nordic Nordic Business Centre) LT-44151 

Vilnius
Geležinio Vilko g. 6, LT-03150 

  

    UAB “Limtakas”

    Schlosser, Starkke

    +370 (5) 232 20 42

http://schlosser.lt/

    Vilnius, Savanorių pr. 197

    UAB "Emtoservis"

    Hotpoint-Ariston, Indesit, JVC, LG, Panasonic, Philips, Saeco, Samsung, Sharp, Siemens, Sony, Thomson, Zelmer

    8 700 44 724

http://www.emtoservis.lt/

    Vilnius, Savanorių pr. 1, LT-03116

    UAB “Krinona”

    Arnica, Cuisinart

ZYLE serviso kreiptis www.krinona.lt
Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
El. paštas: servisas@krinona.lt  

BISSEL serviso kreiptis www.krinona.lt
Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
El. paštas: servisas@krinona.lt

Mastrer coffe serviso kreiptis www.krinona.lt
Tel. nr.: 8 640 33213, 8 655 94090
El. paštas: servisas@krinona.lt   

     8-37 759025

http://www.krinona.lt

 Email: servisas@krinona.lt

    A. Strazdo g. 70, 48460 Kaunas

    UAB VILNIAUS ELEKTROSERVISAS

 Hammer, Standart, Faber (24 mėn.)

 

+370 52438 722

+370 52401 990

 Vilnius, Erfurto g. 32

UAB MOLEKA

 LAVOR. SVARBU: JURIDINIAMS ASMENIMS TAIKOMA 12 MĖN. GARANTIJA.

8 656 80449

Vilnius, V. Maciulevičiaus g. 51

 UAB "Mobili Baltija"
 

Medisana, Rossmax

 +37067052772 

 email: service@mobalt.eu 

 Totorių g. 3, LT-44237 Kaunas
 

 UAB "VEKTECH"

 SAMSUNG įmontuojama butinė technika, skalbimo mašinos ir šaldytuvai

 tel. +370 (5) 2388289,

mob. +37067641956

 El.paštas: servisas@vektech.lt
 

 Žirmūnų g. 70C, LT09134, Vilnius
 

 UAB "ELREMTA"

 MASTER

 Tel. + 370 37 350 262
Tel. +370 37 370 138

Faks. +370 37 406 540

 info@elmast.lt

servisas@elmast.lt

detales@elmast.lt

nuoma@elmast.lt 

 

SERVICE Net

SAECO ir SAECO PHILIPS

Gedimo atveju kreiptis: https://www.servicenet.lt/?p=1131&lang=lt
Garantija 24 mėn  

https://www.servicenet.lt/?p=1131&lang=lt 

 

 

Eleyus

Gedimą registruoti:

+370 614 77 483 

 

 

Kitchenaid, Bodum

 

info@kitchen.lt

+37067135380 

 

MTTC  

Xiaomi

Baterijoms taikoma 6 mėnesių gamintojo garantija. 

https://mi-home.lt/content/garantija-ir-aptarnavimas 

 

Daneka

Falmec

Gedimą registruoti:

+370 67443095  

 

Kompiuterinė, vaizdo ir garso technika

UAB “Servicenet”

Acer, BenQ, eMachines, Epson, Fujitsu, Grundig, Hitachi, Hyundai, HP, Compaq, IBM, Lenovo, Yamaha, Lexmark, LG, NEC, Packard Bell, Philips, Pioneer, Samsung, Thomson, Toshiba, ViewSonic, Xerox

8 37 400160

8 5 2331686

8 46 380039

https://www.servicenet.lt

 Kaunas, Gaižiūnų g. 3

Vilnius, Lukšio g. / Verkių g. 29

Klaipėda, Bijūnų g. 8

UAB “Servisa ICT”

    Apple, Asus, BenQ, Brother, Dell, Haier, HANNspree, IIYAMA, Lexmark, LG, MSi, Sanyo,  Apacer, B&O, Deeper, Fitbit, Jabra, Kanex, Mio, Plantronics, SanDisk

8 37 329000
8 5 210 11 60

http://www.servisaict.lt

Vilnius, Geležinio Vilko g. 6

Kaunas, Savanorių pr. 192

Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu

Laisvalaikio, sporto prekės

 UAB “Servisa ICT”

Kawasaki, Razor

8 37 329000
8 5 210 11 60

http://www.servisaict.lt

Vilnius, Geležinio Vilko g. 6

Kaunas, Savanorių pr. 192

Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu

MTTC

Gudrutis

https://www.mttc.lt/MTTC-centrai/ 

 

 UAB "BALTIC Continent" 

XIAOMI aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Telefonas pasiteiravimui 870055595

SEGWAY  aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Telefonas pasiteiravimui 870055595 

 

http://www.bcsc.lt/ 

 www.help.lt

Vilnius, P. Lukšio g. 23

Klaipėda, Dubysos g. 58-12.

Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu 

 

Kamado Bono
 

servisas@aptrade.lt 

tel:+37060510122 

 

 

HMS

servisas@aptrade.lt
+370 605 10122 

 

 

Insportline, Cattara, Yate
 

servisas@aptrade.lt
+370 605 10122 

 

 

Aimoto laikrodžiai
 

info@aimoto.lt 

 

Baldai

 

Masterjero, Domoletti baldai
 

servisas@aptrade.lt 

+370 605 10122 

 

 

Kame, Raguvos baldai, Riva baldai
 

servisas@aptrade.lt
+370 605 10122 

 

       

Santechnika

Santoza

Hansgrohe

 8655 33816  

 http://www.santoza.lt/

 

Zehnder Group

Zehnder

KAROLIS BARSTYS

 +370 64 647 119
 

karolis.barstys@zehndergroup.com 

SERVICEPLUS  

Navin, Kosser, Kaizer, Kapitan

MIROSLAVAS SAVICKAS
Servisas plius, UAB

Tel. nr.: +370 671 44 297
El. p.: miroslavas@serviceplus.lt
www.serviceplus.lt   

Savanorių g. 159, Vilnius
 


UAB „Auarta“ 

Grohe

http://auarta.lt/ 

servisas@auarta.lt 

+370 678 28267 

 

 Remigijus Nacevičius

Atstovas Lietuvoje

Franke

 Įvykus garantiniam atvejui: leidžia maišytuvas, neveikia dozatorius ar netinkamos kokybės plautuvė. 
 

info@saura.lt 

+37065511307    

 

Oras

 Klientų aptarnavimo specialistė

ORAS

 Petras Krivelis 

Tel.: +37069952990

El. paštas: petras.krivelis@oras.com 

 

KAME / RAGUVOS BALDAI

KAME / RAGUVOS BALDAI  - Gedimo ar broko aktveju, dėl KAME ar Raguvos baldų produkcijos, Reikia kreiptis: service@kame.lt
Trumpai aprašyti problemą, prisegti foto ir nurodyti kontaktus: adresas, tel nr. ir vardas pavardė.
Taip pat pirkimo datą.   

service@kame.lt 

 

S&P Baltic SIA Lietuvos filialas 

Soler&Palau
Brokuota prekė patikrinimui turi būti pristatyta:
S&P Baltic SIA Lietuvos filialas

Savanorių pr. 176F, Vilnius LT-03154

Kontaktinis tel nr. +370 67097357
Būtina užpildyti paraišką ir pridėti pirkimo dokumentą 
Taikoma 24 mėnesių garantija  

+370 67097357 

Savanorių pr. 176F, Vilnius LT-03154 

 UAB "BALTIC Continent"
   

ISE Evolution aptarnauja UAB "Baltic continent", gedimo atveju registruotis www.help.lt
Telefonas pasiteiravimui 870055595 

http://www.bcsc.lt/

www.help.lt  

Vilnius, P. Lukšio g. 23

Klaipėda, Dubysos g. 58-12.

Kituose miestuose - iškvietimas tik telefonu  

RUBINETA®
  

RUBINETA

http://www.rubineta.eu/lt/garantinis-aptarnavimas.html 

+370 52 074111

1898  

 

IDEAL STANDARD 

IDEAL STANDARD 

Registruojant garantinį ar pogarantinį iškvietimą privaloma pateikti šią informaciją:

Pirkimo dokumentą;
Kontaktinį telefono numerį;
Adresą kur sumontuotas produktas;
Vaizdinę medžiagą apie gedimą.
Atkreipiame dėmesį, kad registruojant iškvietimą būtiną pateiktį sąskaitą faktūrą ir arba čekį, o ne kelionės važtaraštį ar pasiūlymą. Tokiu atvėju jeigu nėra pateikiama aukščiau nurodyta informacija gedimas nebus registruojamas ir aptarnavimas nebus teikiamas.  

 servisas@auarta.lt  +37060155357 

 

 

KAME

service@kame.lt

Tel.: +370 6 1692253 

 

 

GEBERIT

sales.lt@geberit.com 

Tadas Ivanauskas 

+370 663 66372 

 

Sodas, daržas 

UAB "Garden Baltic" 

Grizzly (svarbi informacija apie benzinines vejapjoves)  

Garantinio remonto sąlygos


Gedimų registracija internete: www.gardenbaltic.com/lt/garantinio-gedimo-registracija

Gedimų registracija telefonu*:

Telefonu: 8 609 66622**
Darbo laikas: I-V: 10.00 -17.00 

servisas@grizzlybaltic.com 

TGP

Texas

Verkių g.32, Vilnius,

tel. 8-5 2779186 

 

Vilniaus elektroservisas, UAB
 

ALPINA

Erfurto g. 32, LT-04100 Vilnius  
852438722 

vil.elektroservis@gmail.com 

STOKKER

TROY-BILT

Scheppach 

STOKKER centras

https://www.stokker.lt/contacts/shops 

vilnius@stokker.com 

kaunas@stokker.com 

klaipeda@stokker.com 

siauliai@stokker.com 

taurage@stokker.com 

alytus@stokker.com 

 

Atkreipiame dėmesį, kad:

  • visas išlaidas, susijusias su prekės transportavimu į garantinį centrą ir iš jo, apmoka Pirkėjas;
  • suremontuotoms arba pakeistoms prekėms garantijos sąlygos galioja likusį garantijos laiką;
  • Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.

Garantinis aptarnavimas netaikomas buitinių elektros prietaisų defektams, atsiradusiems:

  • transportavimo metu;
  • neatsargaus ar neteisingo naudojimo metu;
  • dėl elektros srovės tiekimo tinklų sutrikimų;
  • dėl pašalinių objektų sukeltų trumpų sujungimų;
  • dėl netinkamos kokybės vandens naudojimo;
  • dėl tam neskirtų cheminių medžiagų naudojimo;
  • dalims, kurios normaliai susidėvi naudojantis prietaisu ir jų darbo trukmė priklauso nuo prietaiso eksploatavimo intensyvumo - dulkių maišeliams, filtrams, šepečiams, antgaliams, lemputėms, maitinimo, kaitinimo elementams, dalims iš stiklo, keramikos, tekstilės ir popieriaus;
  • plastmasinėms dalims, kurių padėtis keičiama rankomis;
  • apsaugos įrangai, sugedusiai dėl neteisingo pastatymo ir įrengimo, ne taip kaip nurodyta montavimo schemoje, jei prietaisą remontavo tam neįgaliotas asmuo.

Garantija nėra taikoma: *

  • prekėms, kurios turi mechaninių pažeidimų, ardymo žymių;
  • prekėms, kurios buvo naudojamos ne pagal paskirtį;
  • prekėms, kurių gedimai atsirado dėl pirkėjo kaltės;
  • prekėms su pažeistais serijiniais lipdukais;
  • prekėms, kurios buvo remontuojamos neįgaliotame gamintojo servise;
  • kai gedimas atsiranda dėl aplinkos veiksnių (audros, lietaus ir pan.), Force majeure (gaisro, potvynio) ar atsitiktinių išorės veiksnių poveikio (įtampos šuolio ir pan.);
  • jeigu gedimas atsiranda dėl į įrenginio vidų patekusių skysčių, daiktų ir pan.;
  • jei pirkėjas nepateikia pirkimo dokumento (sąskaitos faktūros, čekio, lizingo sutarties);
  • gedimams atsiradusiems dėl neoriginalių priedų naudojimo;
  • susidėvinčioms detalėms (laidai, jungtys, akumuliatoriai, laikikliai ir t.t.);
  • informacijai, saugomai informacijos nešikliuose;

* Garantijos apribojimo arba netaikymo nuostatos suderintos su LR Civilinio kodekso 6.333 str. 3 dalimi. 

Garantinis aptarnavimas neapima tokių darbų kaip prietaiso reguliavimas, valymas ir kt., kurie aprašyti prietaiso naudojimosi instrukcijose, taip pat prietaiso instaliavimo, prietaiso išmontavimo remontui ir sumontavimo.