-
Pagrindinis
-
Indaplovės
-
Indaplovė BOSCH SPS4EMI61E
Indaplovė BOSCH SPS4EMI61E
Techniniai duomenys:
- Matmenys be išsikišusių elementų (PxAxG): 45 x 84,5 x 60 cm
- Valdymo skydelis: išorinis (lauko)
- Spalva: sidabras
- Valdymas: elektroninis
- Elektroninis ekranas: LED (LED)
- Druskos trūkumo indikatorius: Taip
- Skalavimo priemonės trūkumo indikatorius: Taip
- Stalo įrankių plovimo sistema: stalo įrankių stalčius
- Galimybė montuoti po stalviršiu: Taip
- Indaplovės dugno konstrukcija: Nerūdijantis plienas
- Inverterio variklis: Taip
- Vidaus apšvietimas: Ne
- Karšto vandens prijungimas: Taip
- Įleidimo žarnos ilgis: 165 cm
- Išleidimo žarnos ilgis: 205 cm
- Viršutinis krepšelis: trijų lygių krepšelio reguliavimas, puodelių lentynos, sulankstomi smaigaliai
- Apatinis krepšelis: sulankstomi smaigaliai
- Energijos klasė: D
- Talpa: 10 rinkinių
- Energijos sąnaudos (100 ciklų): 67 kWh
- Energijos sąnaudos – ciklas: 0,67 kWh
- Vandens sąnaudos – ciklas: 6,7 metų
- Ekologinės programos trukmė: 4:16
- Energijos suvartojimas budėjimo režimu: 0,5 W
- Triukšmo lygis: 45 dB
- Triukšmo lygio klasė: C
- Plovimo klasė: A
- Programų skaičius: 6
- Plovimo programos: automatinis, tylus, ekonomiškas (eko), puodai, valandinė programa, mėgstamiausia
- Plovimo temperatūros: 50, 65, 70, automobilis 45-65
- Darbo pradžios atidėjimas: Taip
- Pusė apkrova: Ne
- Informacija apie indaplovės veikimą: rodomas laikas iki programos pabaigos
- Papildomos funkcijos: intensyvi zona, galimybė sutrumpinti plovimo laiką, Machine Care valymas indaplovėje, dezinfekavimo funkcija
- Papildoma informacija: automatinis durų atidarymas, stiklų apsaugos sistema, automatinis plovimas
- Apsauga nuo potvynių: įleidimo žarna
- Kitos saugos funkcijos: prieigos prie valdymo pulto užrakinimas
- Pakuotės dydis: 67 x 51 x 88 cm
- Svoris su pakuote: 40 kg
Energijos efektyvumo etiketė:
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje
Apie gamintoją:
BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.