-
Pagrindinis
-
Indaplovės
-
Indaplovė Bosch SMV2ITX22E
Indaplovė Bosch SMV2ITX22E
Savybės:
- Machine Care - indaplovės valymo programa.
- Silence on demand: iki 30 min. triukšmo sumažinimas bet kuriuo metu naudojant „Home Connect“ programą.
- Valdymas spaudomais mygtukais.
- InfoLight - raudonas šviesos signalas ant grindų.
- Elektroninis programos pradžios atidėjimas: 3-6-9 valandoms.
- Akustinis programos pabaigos signalas.
- Elektroninė druskos trūkumo indikacija.
- Elektroninė skalavimo priemonių trūkumo indikacija.
- Vario krepšių sistema - stabilus jūsų indų pakrovimas.
- Krepšio stabdis, kad būtų išvengta apatinio krepšio nubėgimo nuo bėgių.
- Keičiamo aukščio viršutinis krepšys (2 lygiai).
- Krepšelis įvairiems stalo įrankiams apatiniame krepšyje.
- Jutikliai: aquaSensor, užkrovos.
- DosageAssist - speciali vieta tabletei ištirpinti.
- EcoSilence Drive - energetiškai efektyvus ir tyliai veikiantis variklis.
- Automatinis prisitaikymas prie naudojamų skalbimo priemonių.
- Savaime išsivalančių filtrų sistema turi 3 sluoksnių gofruotą filtrą.
- Vidinis korpusas: Nerūdijančio plieno/Polinox plastiko vidus.
- Elektroninis vandens minkštinimas.
- AquaStop.
- Stiklo apsaugos technologija.
- Iš priekio reguliuojamos galinės kojelės.
Techniniai duomenys:
- Energijos sąnaudų efektyvumo klasė: A+.
- Džiovinimo klasė: A.
- Talpa: 12 indų komplektų.
- Home Connect įgalinta per WLAN.
- 5 programos: Eco 50 °C, Auto 45-65 °C, Intensive 70 °C, Express 65 °C, Pre-Rinse.
- Favourite Program: mėgstamiausia programa.
- 4 papildomos funkcijos: 1/2 įkrova, SpeedPerfect, Extra Dry, Nuotolinis startas (per Home Connect).
- Metinis sunaudojimas programai Eko 50°C: 2940 l vandens / 290 kWh elektros (280 plovimo ciklų).
- Programos laikas Eco 50 ° C: 270 min.
- Triukšmo lygis: 48 dB(A) re 1 pW.
- Gaminio aukštis (mm) 815 mm
- Gaminio plotis (mm) 598 mm
- Gaminio gylis 550 mm
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje
Apie gamintoją:
BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.