-
Pagrindinis
-
Džiovyklės
-
Džiovyklė Bosch WQG245ARSN
Džiovyklė Bosch WQG245ARSN
Savybės:
- Talpa: 9 kg.
- Energijos sąnaudų efektyvumo klasė: A++.
- Energijos sąnaudos per metus: 258 kWh, remiantis 160 standartinės medvilnės programos džiovinimo ciklų esant pilnai ir dalinei apkrovai, taip pat sąnaudos esant mažos galios režimams.
- „SelfCleaning Condenser“: kondensatoriuje nesikaupia pūkelių.
- Iron Assist rūbų lyginimas apdorojant garais
- „AutoDry“: automatiškai išdžiovina iki tokio sausumo lygio, kokio norite.
- Pusės įkrovos parinktis.
- AntiVibration dizainas: speciali antivibracinė technologija, užtikrinanti išskirtinį stabilumą ir tylų veikimą.
- Standartinės programos: medvilnės, lengvos priežiūros.
- Specialios programos: Medvilnė, Marškiniai/Verslo drabužiai, Cotton Eco, Mišrūs, Rankšluoščiai, ColdRefresh 1 drabužis, ColdRefresh iki 5 drabužių, Mišrūs, „super quick 40“ (ypač trumpa programa), Sporto drabužiai, Duvet, Synthetic, Šiltas džiovinimas pagal laiką.Apsauga nuo glamžymosi iki 60 min programos pabaigoje. AutoDry, elektroninis drėgmės atpažinimas.
- Dideliame LED ekranėlyje matysite likusio laiko ir 24 h džiovinimo pabaigos atidėjimo laiko, programos eigos bei specialiųjų funkcijų rodmenis.
- Naudojimo matuoklis: skaičiuojamos įvykdytos programos.
- Programų reguliatoriaus tipas: Soft dial.
- Būgno struktūra: itin didelis nerūdijančiojo plieno būgnas su tekstilę saugančiu specialiu paviršiumi ir Soft design griebtuvais.
- Mažiau vibruojanti konstrukcija: stabilesnis ir tyliau veikiantis prietaisas.
- LED būgno vidaus apšvietimas.
- Elektroninis užraktas nuo vaikų.
- Garsinis programos pabaigos signalas.
- Durelių atidarymo durų vyriai: dešinėje, nesikeičia.
- Triukšmo lygis: 64 dB (A) re 1 pW.
- Programos trukmė pasirinkus standartinę medvilnės programą, esant pilnai apkrovai: 176 min.
- Matmenys (AxPxG): 84,2x59,8x64,8 cm
Energijos efektyvumo etiketė:
Daugiau informacijos gamintojo puslapyje
Apie gamintoją:
BOSCH yra pasaulyje pirmaujanti buitinės technikos gamintoja. Įmonės strateginis tikslas yra kurti sprendimus skaitmenizuotam gyvenimui, ir gerinti gyvenimo kokybę visame pasaulyje savo gaminiais ir paslaugomis, kurios yra inovatyvios ir kelia entuziazmą. Kompanijos ateities augimo pagrindas yra jos stiprybė kuriant inovacijas.